Google
 

ANDA INGIN MELAMAR?


LAMARAN Seringkali lamaran dibuat secara tradisional, melutut dan mempersembahkan sebentuk cincin ikatan hati, kenapa tidak acara seistimewa itu dilakukan dengan cara tersendiri yang memikat hati dimana akan diperingati buat selamanya.

Kami ingin mengemukakan beberapa cadangan untuk saudara-saudara semua, semoga langkah berani ini akan dapat memikat gadis idaman anda untuk selamanya.

Sukan. Sekiranya buah hati anda ialah seorang atlit ataupun seorang yang gemarkan aktiviti lasak, apa kata sekiranya anda melamar ketika sessi akhir "rock climbing" dimana anda berdua berada di puncak. Atau mungkin ketika latihan payung terjun atau skuba? Atau mungkin ketika berada didalam gua atau hutan untuk aktiviti "trekking"? AMARAN: Pastikan anda melamar di tempat yang terang dan tidak merbahaya untuk memudahkan mencari cincin pertunangan, yang mana telah anda belanjakan kesemua gaji sebulan anda. Dikhuatiri anda akan menjatuhkannya dilereng bukit atau didalam gua. Berhati-hati.

Video. Rakamkan lamaran anda dan cadangkan kepada si dia agar menonton video di rumah. Tukarkan cerita tersebut itu kpada video lamaran anda dan tontonlah bersamanya. AMARAN: Bersedialah dan jangan terperanjat bila si dia mula menjerit dan melompat kegembiraan.

Panggung wayang. Ingin melakukan sesuatu yang agak gila-gila? Tayangkan lamaran anda di skrin wayang! Buat satu iklan tentang lamaran anda sebelum cerita sebenar bermula. Ini merupakan perkara menarik untuk diceritakan kepada anak-anak anda tentang hari bersejarah itu. AMARAN: Jangan sekali-kali anda keluar membeli bertih jagung sebelum iklan anda ditayangkan.

Penerbangan. Ini merupakan satu cara yang agak menonjol, dari segi perasaan cinta anda kepadanya dan juga keberanian anda. Ajaklah si dia pergi bercuti menaiki kapal terbang. Anda perlu mendapatkan kerjasama dari kapten kapal terbang tersebut sebelum menggunakan interkom untuk melafazkan lamaran anda. AMARAN: Pastikan si dia tidak mendengar walkman semasa itu, kecuali anda mahu keberanian anda menjadi suatu usaha yang sia-sia.

Untuk khidmat Fotografi Perkahwinan
Lawat

No comments: